2016. beauty favorites

06:44:00

U današnjem postu pisat ću Vam o favoritima 2016. godine. Nakon što je godina završila, primijetila sam da zapravo imam jako malo favorita ili su oni vrlo slični onima od prošle godine. Zato se ove godine moram potruditi isprobati što više novih stvari i proizvoda.

Tekući puder koji sam koristila skoro cijelu godinu bio je Catrice Even skin tone, koji mi savršeno odgovara. Nažalost on više nije dostupan kod nas, a zalihe koje sam napravila kad su ga povlačili iz prodaje su pri kraju pa ću mu svakako morati naći zamjenu. Ako znate neki puder sličan ovome, pišite prijedloge u komentare.

Recenziju možete pročitati OVDJE.












Što se korektora tiče tu je Catrice liquid camouflage kojeg sam spominjala već bezbroj puta ovdje na blogu. Mislim da je sve rečeno, a recenziju možete pročitati OVDJE.




Moj apsolutni favorit u rangu bronzera je Catrice-Prime and Fine professional contouring palette. Duo u kojem se nalazi bronzer i highlighter. Bronzer koji svakodnevno koristim je u nijansi 020 Warm Harmony, a recenziju možete pročitati OVDJE






Highlighter koji koristim dio je Makeup Revolution Iconic lights and contour pro palete, a radi se o zadnjem highlighteru u prvom redu. Divna, zlatna nijansa, odlična za svakodnevni makeup. Iz ove palete svakodnevno koristim i banana powder kojim sam oduševljena jer daje odličan efekt na području ispod očiju. Recenziju pročitajte OVDJE.







Za obrve koristila sam Catrice Eye brow stylist pencil u nijansi 030 Brow-n-eyed peas, tamno smeđa nijansa koja mi u potpunosti odgovara, a recenziju možete pročitati OVDJE.  








Moj najnovi favorit je maskara koju koristim tek nekoliko mjeseci, ali čini mi se da ću je koristiti još jako dugo.To je Catrice Glam&Doll blackest false lashes maskara, a recenzija stiže uskoro. 








I za kraj je tu ruž, kad bih trebala odabrati samo jedan ruž to bi bio Wet N Wild u nijanis Mocha licious. Divna smeđe, nude, mat nijansa. 






I to je sve što se tiče mojih favorita. Nadam se da Vam se post sviđa. U komentare mi pišite svoje favorite.

I za kraj želim Vam puno uspijeha u novoj 2017. godini i da Vam se ostvare sve želje.

Do sljedećeg posta...


You Might Also Like

9 comments

  1. Super post! Imam ovaj catrice puder i paletu i odlični su <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  2. imam catrice puder, korektor... zanima me kakva je ova makeup revolution paleta? bas me zainteresirala za nju

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas recenziju pa svakako procitaj, ja sam vrlo zadovoljna, bronzeri su jako pigmentirani i vrlo se lako pretjera, a sve ostalo odlicno. 😀

      Izbriši
    2. Imas recenziju pa svakako procitaj, ja sam vrlo zadovoljna, bronzeri su jako pigmentirani i vrlo se lako pretjera, a sve ostalo odlicno. 😀

      Izbriši
  3. zanimljivi favoriti!Baš mi se dopada paleta!*-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. ❤

      Izbriši
    2. Drago mi je da ti se sviđa. ❤

      Izbriši
  4. Favoriti su predivni, posebno paletica koja je preslatka. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši

Instagram